"רובע הבוסתן" שלב ב' בפארק היין של ישראל
זכרון יעקב

40 יחידות מסחר

3 דונם

מארגן:מטאורה נדל”ן

שיווק:קבוצת רינג יזמות ושיווק נדל"ן

סטטוס:נמכר - בתהליך הגשה להיתר
מתחם "רובע הבוסתן" שלב ב' בפארק היין זכרון יעקב, הינו מתחם מסחרי בעל צביון ייחודי המביא עמו הזדמנות גדולה בתחום הנדל"ן המסחרי ומשלב בין היתר שימושים משלימים של עולמות היין והחקלאות המקומית בהשראת מרכזי קניות מצליחים בצרפת ובאיטליה.
פארק היין הינו אחד הפרויקטים המושקעים והמפוארים ביותר שידעה מדינת ישראל אשר יכלול מגוון עצום של יקבים, כרמים, מלונות בוטיק, שטחי מסחר ייחודיים, מרכז כנסים, מרכזי מבקרים, חוויות קולינריות, מקומות בילוי, מדשאות, גני ירק, שבילי טיולים ופינות חמד רבות. הפארק משתרע על פני כ-600 דונמים ועל פי הצפי יהווה אטרקציה תיירותית לאומית ויעד תיירותי בין לאומי אשר ישימו את ישראל על מפת היין העולמית.
מתחם “רובע הבוסתן” שלב ב' נהנה ממיקום מנצח, בסמוך למתחם "רובע הבוסתן" שלב א', בנקודה האסטרטגית ביותר בסמוך לכניסה הראשית לפארק היין, בצמוד לטיילת, לציר המרכזי המחבר את כל הפארק וכן בקרבה לחניה הציבורית הקיימת לרווחת מבקרי הפארק.
המתחם משתרע על פני 3 דונם בהם ייבנו שטחי מסחר בהיקף 2,500 מ"ר שכבר סומנו כשטחים המבוקשים ביותר בפארק היין, וכן שטחים פתוחים הכוללים כרם גפנים הדגמתי, גינות תבלין, שטחי נוי ירוקים וכל זאת בצמידות לאזורי החניה הנרחבים בפארק ומכאן האטרקטיביות הגדולה בו.
הפרויקט יכלול מגוון שטחי מסחר, מסעדות, בתי קפה, חנויות אופנה, בוטיקים מכל הסוגים וכן שלל אטרקציות תיירותיות. בנוסף, הודות לשימושים הייחודיים והמגוונים במתחם, בין היתר בתחום היין, האלכוהול והתוצרת החקלאית, ניתן יהיה למצוא מעדניות גבינות ויין, ברים, פאבים, יקבים, כפריות, חנויות לממכר תוצרת חקלאית, חנויות בוטיק של משקים ישראליים, חנויות צמחי תבלין ועוד.
המתחם מהווה ציר מרכזי וראשי לכל פארק היין ונהנה מנגישות וחשיפה מקסימלית לכל העוברים ושבים המגיעים למקום בשל מיקומו האטרקטיבי כאשר הוא ממוקם בכניסה הראשית לפארק, בצמוד לטיילת, לציר המרכזי המחבר את כל הפארק ובסמוך לחניה הציבורית אשר תכלול מעל כ-1,000 מקומות חניה לכל באי ומבקרי הפארק.
הודות למיקומו המנצח, מהווה המתחם חיבור אינטגרלי בין המבקרים המגיעים מהטיילת הראשית, לכניסה, לבין הפארק הפתוח ועל כן המתחם משמש ציר מרכזי וראשי לכל פארק היין ונהנה מנגישות וחשיפה מקסימלית לכל העוברים ושבים המגיעים לפארק.